Terschelling kerk Midsland

Concert Spencer Klymshyn

Concert in de kerk

De Canadese pianist Spencer Klymshyn werd in 2020 door de Canadian Broadcast Corporation verkozen tot een van de ’30 hot Canadian classical mucisians under 30’. Die keus had hij al eerder waargemaakt door de Federation of Canadian Festivals National Music Competition te winnen. Spencer Klymshyn bewijst zijn status tijdens een spectaculair concert in de Meslânzer kerk te Midsland op Terschelling nu ook in Nederland. Met meesterwerken van Beethoven, Debussy en Liszt geeft de huidige student van de Londense Guildhall School of Music zijn visitekaartje af als een van de grote pianisten van de nabije toekomst.

Datum: 11 augustus 2022
Tijd: 16:00 uur
Locatie: Kerk Midsland

Koop hier uw kaarten.